نمایشگاه خانه و کاشانه در قزوین برگزار می شود

فرامرزی 30 مهر 1398 1 بازدید

نمایشگاه خانه و کاشانه در قزوین برگزار می شود

نمایشگاه خانه و کاشانه در قزوین برگزار می شود

قزوین- مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین المللی استان قزوین از برگزاری نمایشگاه خانه و کاشانه از ۲۹ مهر ماه در محل دائمی نمایشگاههای بین المللی استان قزوین خبر داد.

علی اصغر حاجی محمدی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: نمایشگاه خانه و کاشانه از ۲۹ مهر لغایت ۳ آبان ماه به مدت پنج روز در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی قزوین برگزار می‌شود.

وی افزود: ۸۸ تولیدکننده و عرضه کننده از استانهای قزوین، تهران، همدان، البرز، گیلان، زنجان و آذربایجان شرقی محصولات خود را در زمینه ملزومات منزل، تجهیزات آشپزخانه و مبلمان عرضه می‌کنند.

به گفته وی، دسترسی آسان و بدون واسطه مصرف‌کنندگان به تولیدکنندگان و عرضه کنندگان، آشنایی تولیدکنندگان با سلایق و درخواست‌های مصرف‌کنندگان، ایجاد ارتباط مستقیم بین تولید کننده و مصرف کننده، آشنایی مردم با آخرین تولیدات، ایجاد فضاهای رقابتی به منظور افزایش تنوع انتخاب و دسترسی بهتر به کالاهای مورد نیاز از جمله اهدف برگزاری این رویداد اقتصادی است.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین المللی استان قزوین گفت : نمایشگاه خانه و کاشانه در مدت برگزاری از ساعت ۱۵ تا ۲۱ آماده بازدید علاقه مندان خواهد بود.

ارسال نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *